Levere prosjektrapport

Levere prosjektrapport

Har gruppen din arrangert et eller flere prosjekt i løpet av skoleåret med støtte fra PBU?
Da må dere leverer prosjektrapport innen 31. mai.

Fremgangsmåte:

1. Logg deg inn på medlemsbasen: login.pbu.no.
2. Velg Frifond fra menyen (øverst).
3. Sett året til 2015.
4. Trykk “Årsberetning” på linjen til den gruppen du skal levere på vegne av.
5. Gjør kort rede for bruken av pengene dere har fått tildelt i grunnstøtte på bakgrunn av registrerte medlemmer.
6. Gi en beskrivelse av gjennomføringen av prosjektet.
7. Gi en kortfattet oppsummering av inntekter og utgifter ved prosjektet.
8. Last opp et bilde fra prosjektet (må være .jpg-format)

  • Har gruppen fått støtte til flere prosjekter, lag et mellomrom i teksten og gjenta fra punkt 6.
  • Dersom dere har fått støtte til mer enn to prosjekter, send bildene fra det tredje, evt det fjerde prosjektet merket med prosjekttittel, gruppenavn og menighet til post@pbu.no.

Oversikten over prosjektene dere har fått tilskudd til, finner du på denne måten:

1. Velg Frifond fra menyen (øverst).
2. Sett året til 2015.
3. Trykk “Søk støtte” på linjen til den gruppen du skal levere på vegne av.

Husk at dersom rapporten ikke blir levert innen fristen, må støtten dere har fått utbetalt tilbakeføres til PBU.

Har du spørsmål, kontakt post@pbu.no, eller ring 468 26 872